Het educatieve materiaal ‘Brandweer op School’ is vernieuwd. De nieuwe boekjes zijn digitaal beschikbaar om te downloaden. Je kunt ook een bestelling plaatsen voor de fysieke werkboekjes. Heb je vragen? Stuur ons dan een mail naar george@bink.nl.

sluiten bestellen

Virtual reality

Weet jij wat er in jouw huis kan zorgen voor brand? En hoe je bij brand veilig kunt vluchten? En wat je moet doen als de vlam in de pan slaat?
Download de gratis app Brandweer VR op je smartphone en oefen met de scenario’s ‘vluchten’ en ‘hoe overleef je een gifwolk?’ De app is verkrijgbaar in de Google Play Store (Android) en App Store (iOS).

De Brandweer VR Experience is een unieke virtual realitybeleving in 360°. Je kunt de scenario’s spelen in 3D, met een virtual realitybril. Of in 2D, zonder bril.